Kan det verkligen vara sant?

Kan våren ha kommit på riktigt? Känns i alla fall som det. Sol sol älskade sol. Vaktis har sopat ihop gruset på gården idag och det känns som ett bra vårtecken.
Själv har jag dammsugit och torkat golv, läst en rad bloggar, ätit 10 (!) rostade mackor med skinka och avslutat med kiwi. Ja jag var hungrig när jag vaknade.
Har ingen balkong men kände ändå att jag ville ta del av solen så what to do? Jo man öppnar upp fönstret helt, drar fram fåtöljen och placerar den mitt i skottlinjen för solen. Smart va? Slänger på lite bra musik och plöjer en tidning och låter solen värma en. Inne fast ändå sol och frisk luft, plus att lägenheten får sig en luftfräschare.

Jobb om drygt tre timmar. Natten natten, älskade natten. Förberedde kroppen igår genom att vara vaken till efter tolv.
Nya schemat är uppe på jobbet, loocking good. Fast ingen idé att ta ett förens det börjar gälla. Schemat har en tendens att massakeras gång på gång innan alla kan acceptera passen som dom fått. Bättre att memorera sin egen rad istället.

Mat och matlåda fix nu!

//


Kommentarer
Postat av: Linn

Jo det är bara bra med mig också! Smart idé det där med fåtöljen vid fönstret.. =)

2009-03-18 @ 17:03:18
URL: http://chiga.blogg.se/
Postat av: M

Riktit smart du!=) 10 rostade mackor haha:) ses när vi ses!

2009-03-18 @ 18:35:08
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0