Måndag 16.03.09

Hello guys! Allt bra i det blöta vårliknande vädret?

Den enda mannen i mitt liv har sovit här i natt, Wilgot, den fyrbenta vita galningen. Vi har haft en slappardag. Varit ute och gått, han har fått bada två gånger, sen har vi varit och handlat. Han är just nu världens lyckligaste för han har fått ett nytt ben. 
Sista lediga dagen nu och rastlösheten börjar ta över. Frågan är då, hur rastlös kommer jag inte vara nästa vecka då jag är helt ledig? Det var ju då Lyonresan skulle gå av stapeln men som inte blev av då C´s kval kom ivägen.

Betalat alla räkningar idag, det är den stunden jag hatar att ha blivit vuxen och lämnat nästet.

Mina föräldrar kanske ska göra sig av med huset så det är rensning där hemma nu. Tog mig igenom en låda igår med gamla skolgrejer. Anna och Sofia, vi måste ha varit väldigt flitiga i skolan eftersom vi bara har klottrat skit på varannan sida i mina block. Haha.
Hittade dock en rolig grej, mitt prov i zoobehörighet. Godkänd för att öppna djuraffär. De ni! Kul grej att ha trots att jag nog inte kommer att utnyttja det.

Knöla i sig lite mat innan det är dags för träning.

Later.

//


Kommentarer
Postat av: Anna

bah! de va bergis viktigt skit!

2009-03-16 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0