Mer än lyckad lördag!

som resulterade i en seg söndag.

Maxfolket träffades hos mig runt halv sex, för prat och dryck, innan vi packade bilen full (bokstavligt talat) för färd till Mickis och hennes fest. En fest som skulle locka mycket folk var det tal om först men som sedan slutade med att det var typ vi maxare och några andra enstaka personer. Men trevligt var det i alla fall.
Färd mot stan som delade upp gruppen i två delar. En del till s2 och jag, Maria och Elin mot hela huset gungar. Första gången för husgunget och absolut inte sista gången. Träffade på Peter och grabbarna där. Riktigt trevligt blev det. Har inte träffat Peter på evigheter. Som nästan varje gång jag och Peter träffas ute så blir det efterpärla. Började hos Lasse som inte hade tagit tag i efterfesten så blev inte långvariga där innan vi gick hem till Peter och mötte sängen. Kom hem runt tre idag. Mer än nöjd över lördagen. Fast det kanske redan har framgått? Herregud jag fick umgås med Peter igen, kan inte vara annat än nöjd. 

Hämtade upp Sofie för maxmat när jag kom hem, sen har jag degat i soffan, luktat herrparfym och glott på tv. Lugn söndag med andra ord. Och nu blir det sängen! Öppning imorgon.

//

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas det går bra med öppningen idag, du måste vara trött idag också;) Jag är typ fortfarande bakis baaah men det var en riktigt trevlig kväll!:) Ses ons om du jobbar annars Assmöte fre bara att ladda om;)

2009-03-02 @ 07:31:21
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0