Mora häng idag!

Fredag, jag är uppe med tuppen igen. Eller kanske lite senare än tuppen, halv nio. En fredag som vanligtsvis innebär jobb men ledig som jag är styr jag skutan mot Falun runt två tiden för att möta upp Anna och sedan ta oss till Mora för häng med Sofia.

Kupolen igår var varmt och mycket folk (läs småkids). Efter helgen blir det hålla hårt i kortet. Det ska gömmas långt in i plånboken. Nu är det shoppingförbud, har blivit alltför mycket senaste tiden. Men å andra sidan så har jag ju bara köpt sådant jag behöver och har kollat på ett tag, i alla fall vissa saker. Men om en månad blir dyr borde andra bli billig? Det tror jag.


Det blev i alla fall den här ansiktsmasken från Make Up Store, vita tygskor från Din Sko, perfekt till sommaren, underkläder och ansiktskräm.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0