Nattjobbar och ett besök av Perrelli.

Spenderar min helg och mina nätter på max, nattjobbar.
Den som säger att folk inte har pengar helgen innan löning ljuger. Fasiken vad mycket det var sista timmen igår. En kvart sena, helt godkänt med tanke på att vi kunde börja röjja upp tjugo över tre så.
Söndag idag vilket innebär en kort natt. Skönt, riktigt skönt. Känner mig levande död idag. Gick och la mig kvart i sex imorse så inte konstigt att man känner sig helt borta.

Charlotte Perrelli var in på jobbet i fredagsnatt. Så liten hon är, och så höga klackar hon stapplar runt på. Galet. Och vilken close-up man fick på hennes översminkade ansikte. Kanske borde studera Less is more?

Lite mat kanske innan det bär av till jobbet igen.

//


Kommentarer
Postat av: M

Va roligt att i fick lite kändisbesök!!:)Såg att du har semester till veckan, ska du iväg på nåt skoj?=) kram!

2009-03-22 @ 14:05:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0