Nattsällskap

Hockeyn idag gick great! Jag var nöjd, Jessica var mindre nöjd. Hedemora utklassade Säter, ett Säter hennes kille spelar i, med 8-1 eller 9-1. Kommer fan inte ihåg. Sak samma, dom vann ju! Och jag tror att dom har grejat nytt div.1 kontrakt nu, dom borde ha gjort det med tanke på att dom vunnit alla matcher så här långt. Goodie goddie.

Såg våran förra bil idag när vi var och åt innan hockeyn! Stod på max-parkeringen. Fina svarta BMW:n. Undra vad det är för filurer som åker omkring i den nu. Våran bil liksom. När jag blir stor och inte har något att göra med mina pengar vill jag ha en BMW. I like.

Imorgon blir det Kupolen med Sofie i alla fall, vet inte med Maria än. Dom har öppet till 22 med massa tillställningar. Sen på fredag blir det Morahäng. Can´t wait! Då har jag bara två dagar kvar på ledigheten sen som ska fyllas.

Tror det kan vara dags att gå och lägga sig snart. Det har börjat snarkas lite smått bredvid mig nu, tror det kan vara ett sätt att säga åt mig att släcka och gå och lägga mig. Förresten, snarkandet kommer från en vit liten fyrbent varelse. Tyvärr. Om ni trodde något annat för en sekund.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0