One year later

Vid den här tidpunkten för exakt ett år sedan var jag i Thailand och mådde som bäst. Sol, värme och totalt förslappade, utvilade och bruna som pepparkakor var vi. Sofia och Anna!! Nästa år är det vi som åker, capish!?

Går dåligt med bloggen känner jag. Skulle ljuga om jag sa att jag inte har tid för har ändå datorn igång om dagarna för att komma åt min musik men på nåt vis så blir det inte av att jag lägger tid på bloggen.

Förresten, jag har köpt en ny bil! En peugot 307, en 03:a. Klarblå. Tokblå skulle man också kunna säga.
Nåt annat? Vi har assmöte på fredag. Mat och utgång vankas det. Helena ska på kavaj-jakt i Stockholm, hon får en miljard om hon hittar den! Jag har beställt en tröja från Black Book, blivit kär i ett par byxor från Cheap Monday och ett armband från Snö och insett att elektriker är jävla dyra.

 
Kommer på posten i dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0