Promenad och Massage

Jobbveckan är igång kickad igen. Dagpass idag sen natt imorgon och på fredag-söndag. Morgondagens stängning ser jag verkligen inte fram emot, inte ett dugg. Skönt när den är över.
Min och systers gymning byttes ut mot en timmes promenad i härligt väder. Gick till mammas jobb ute i Hesse, satte mig i massagestolen en kvart och lät ryggen få sig en omgång. Riktigt skönt. Belöningen när vi var hemma igen blev mat från La Cantina. En eftermiddag med världens bästa syster.

Sjukt trött. Sitter galet skönt nersjunken i soffan när det slog mig, onsdag imorgon! Onsdag betyder "ha bilen på andra sidan om du inte vill ha böter". Så måste därför pallra mig ut för att flytta bilen för att slippa lappen på rutan imorgon. Jävla påhitt. Blev genast tröttare.

Snart fredag, älskade Hårtstället-fredag.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0