Så var det dags.

Imorgon väntar fem dagars ledighet. Som jag mådde idag så kanske det blir bra med vila. Kroppen och huvudet hade checkat ut idag när jag vaknade. Blödde näsblod för tredje dagen i rad och kände mig helt död i kroppen, satt på badrumsgolvet en stund för att få tillbaka blodet till huvudet och undvika att svimma. Kul början på dagen va?
Fick i mig lite kräm, sen iväg till jobbet och klämde i mig frukt och sen efter min lunch kändes det som jag började komma in i matchen igen.

Spenderade eftermiddagen med pappa i tvätthallen på hans jobb och tvättade bilarna. Eller pappa tvättade och jag torkade dom torra, varenda skarv och list. Skinande rena är dom nu! 

Sitter skönt nersjunken i soffan, nyduschad och nysolad och med en huvudvärkstablett som börjar göra sitt jobb. Bra.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0