Slappardag

Har inte gjort många knop såhär långt idag. Vaknade sju av ett jävla liv utanför, tror dom håller på och gräver eller nåt i den stilen på vägen utanför, svor och blev irriterad över att inte få sova efter en natthelg. Somnade som tur var om igen och vaknade halv ett istället. Är dock fortfarande trött. Har lyckats tagit mig från sängen till soffan och även fått i mig frulle. Får lite ångest över att jag fortfarande inte har tagit tag i dagen, men å andra sidan, vad är det att ta tag i? Vårvädret är borta, det är vitt ute igen efter att ha snöat hela dagen igår, och jag är sjukt trött och har smått huvudvärk efter tre nätter på jobbet. Så man kanske får vara lat och inte göra någonting. Kanske ta mig en solstund lite senare i alla fall.

Jobbar imorgon. Öppning. Sen blir det ledigt i fem dagar. Får lite panik över det, ledig, inte en dag utan FEM. Onsdagen är räddad i alla fall. Drar med mig Jess till Hedemora för hockey. M ställs mot hennes Erik.

Ska ta och fortsätta mig slappar dag nu.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0