Sunny monday

Uppe tidigt. Långt innan klockan ringde, hungern tog överhand över sömnen.
Har varit en sjuk effektiv morgon. Lagat matlåda, städat och plockat ihop kläderna som har legat på soffan alldeles för länge. Ska snart åka till jobbet, har tagit åt mig ett pass på fem timmar idag så det blir jobb fre-fre med utbildning/möte på onsdag som kommer vara hela dagen i princip.

Snön från igår har blivit utbytt mot solen. Får se hur länge den behagar att vara framme innan det blir mulet igen.

Inge illamående idag, bara lite öm i magen men jag chansar på att det är för att jag inte har ätit så jättebra i förrgår och igår.

Syster är i Stockholm idag, hoppas att hon kommer hem med ett par nya Cheap Monday jeans till mig.

Jobb nu.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0