Tillbaka till verkligheten igen.

Ledigheten är över och jag är tillbaka till jobbet idag. Nya hamburgare, kanelbulle och massa folk under lunchen. Men det gick fin fint. Upplärning idag som var superbra och verkar riktigt vettig! Skönt.
Plockade alla varor som kom idag och nästa gång vill jag att någon stoppar mig när jag får idéen att göra allt själv. I alla fall när Jess står för beställningen, hon kan det där med att ta hem varor, in mängder. Efter lite slit och pyssel så fick allt plats, och nu är det fullt.

Har sovit middag idag. First time ever! Dundertrött när jag kom hem så somnade på soffan. Har inte kommit in i jobbtempot än så tror det är det som fick mig däckad på soffan. Vill ha vår nu! Nu på en gång. Sol och värme. Så trött på att se snö nu, och att det blåser orkanvindar ute. Jag har världens plan för Mars/April nästa år MEEEEN ingen som är öppen för den! Bittert.

John Blund sitter och knackar mig på axel nu så good night and sleep tight.

//


Kommentarer
Postat av: Anno Nym

Hmm, vad är det för plan du har för mars/april nästa år då?

2009-04-01 @ 19:33:59
Postat av: Anonym

vadå va!?? Vad du mena?

2009-04-01 @ 21:01:55
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaha mitt namn hade försvunnit ser jag... men adressen står ju iaf! =) Haha jag är inte skyldig nåt alls. har bara en snäll papi! =D

2009-04-01 @ 23:24:54
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0