Tjabba Tjena Hallå!

Hur står det till? Bra hoppas jag. Själv höll jag nyss på och dö av ett kolasnöre. En rackare satte sig fel i halsen meen jag klarade mig levande ur situationen.

Oscar har varit här och fixat med min kran i köket. Jag har nu ingen kran. Nice. Han glömde borren för att göra ett större hål så det blev bara halvklart. Men imorgon ni har jag en kran och slipper ta vatten från badrummet.

Hade möte/utbildning hela dagen igår. Riktigt bra och riktigt långt. Tömde fruktkorgen och halva godisskålen för att stilla hungern tills det var dags för middag på kvällen. Mådde lite sådär efter den uppladdningen. Eftersom hela personalen var iväg så innebär det att personal från en annan restaurang kommer till våran och jobbar och vem hade äran att öppna efter Västerås som stängde åt oss, om inte moí. Har gjort det några gånger nu och svär lika mycket över dom varje gång.
Min tröja har inte kommit än så har skickat en mail till Black Book idag och frågat vart f-n den har tagit vägen. Fast nej, jag svor inte, men jag hade god lust.

Om en vecka är det äntligen dags. Ett besök till bästa M.

//


Kommentarer
Postat av: Sofia

Inge svordom till Black Book!? Du har tappat stinget... =) Och nu du är mitt hår mörkt! Heeeela håret! =D

2009-03-12 @ 22:07:09
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0