Bio tajm.

Bio ikväll med la familia. Män som hatar kvinnor. Hört att den ska vara bra, fast å andra sidan så skulle ju Tompas Valkyrie också vara bra och den var ju inte ett dugg bra. Så se den inte. 

Enda lediga dagen idag har spenderats med sortering av alla papper som t.ex banken, facket, telia skickar stup i ett, det var mycket, jobbigt mycket papper att sätta in i pärmen, men nu är det gjort! Sen har jag tvättat, insåg att jag inte tvättat grejerna jag hade med mig till Ängelholm än och det var ett bra tag sen nu, lådorna har sakta men säkert sinat till noll fram till idag så tyckte det var dags att fylla på igen. 
Min kärlek till jeansen jag hittade igår är borta i alla fall. Provade dom idag och nää, way to low waist. Synd på så fina jeans, men känns som att det ska kännas som att dom sitter kvar när man rör sig. Så lägger min kärlek till armbandet jag hittade istället nu. Jag önskar mig det när jag fyller år. Har jag tur får ni se det om exakt två veckor.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0