Twisted logic

Pissig jobblördag! Kändes som jag ville lägga mig ner och gråta. Ingenting fungerade och med en bemaningen av Alex som gav en huvudvärk innan passet ens började. Kanske var det därför det gick som det gick under dagen. Vad vet jag.

Idag var det andra bullar. Jag axlade öppningen istället för Alex. Flöt på betydligt bättre idag, sen att vi måste ha haft dom otrevligaste gästerna hittills, och att en beställningsbuss ville gå före alla i kön plus att drickan ute i serveringen strejkade är en annan sak. En helt annan sak.

Magsjukan härjar på jobbet. Mindre kul. Jag och Sofie har gått och mått illa hela dan idag och jag gör det fortfarande. Har käkat vitpepparkorn i hopp om att inte bli sjuk.

Mina älsklingsbyxor jag lagade här om dan, är trasiga igen. Mer än innan och går inte att laga nå mer. Spricker på nya ställen så fort jag rör mig. Så dom ska nog få kila vidare..

Surt.

//

Kommentarer
Postat av: M

Åh nej hoppas ni alla andra slipper den hemska pestkräksjukan!!Ha en skön ledig måndag nu:)

2009-03-09 @ 07:01:50
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0