Bara ett pass kvar

09.20-16.00 väntas imorgon sen jäklar är det helg! En ledig sådan. Efter jobbet imorgon ska jag, syster och Fia ner på stan för PINK STREET (modevisning) sen blir det tacos och film med syster och berka. En jäkla perfekt fredag. För att fortsätta i det perfekta temat så kickar jag igång min lördag med ett besök hos bästa M för hårfix. Min helg ser ut att starta riktigt bra.

Dagen har innehållit jobb och assistent möte. Promenad med den vite, soffhäng (läs sovit i soffan) och lite prat med Fredrik. 
Ögonen säger ifrån nu så tv:n ska slås av, John Mayer tystas och en snarkande, sovande hund ska flyttas från soffan till sängen. 

Godnatt alla. 


Kommentarer
Postat av: elin

Mysfredag är det bästa!! Speciellt när man spenderar den med dom bästa personerna som finns!

2009-11-20 @ 03:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0