Den vackraste stunden i livet..

Å vad jag längtar till nästa Fredag. Lars Winnerbäck i Leksand! Nya skivan går på högvarv i bilen, så jäkla bra.
Jobb igår och en spontan utgång. En riktigt lyckad sådan. Dans hela kvällen lång på Flamman tillsammans med några maxtjejer. Bäst på dans? Nyktert, sneakers och behagligt klädda..kan inte bli bättre.
Ibland finns det stunder då jag bara skulle vilja frysa tiden. Frysa den och låta den bara vara precis där och nu. Igår var ett sådan moment då jag kände att jag bara ville att allt skulle stanna och förbli som det var i just den stunden. Men riktigt så funkar det inte i verkliga livet så jag tar med mig den och vårdar den ömt i minnet istället.

Jobbat och stått i idag. Gick bra trots att det är löning och julhandeln har dragit igång. Kunde ha varit värre. Imorgon hoppas vi på lika bra tur så har man klarat av den här löningshelgen utan att gå under.

Just nu slits jag mellan att åka ner på stan med Sofie eller att fortsätta soffläge och kanske till och med byta till sängläge snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0