Girl laying down

Jobbhelgen är över sen några timmar. Första jobbdagarna sen Egypten så jag är tillbaka till verkligheten på riktigt nu. Helgen har i alla fall gått bra. Hade 3 bussar idag som gick som smör i solsken att ta hand om! Dom öste berömm över oss.
Söndagar jäkla trökiga och jobba men ändå lite roande. Man vet med stor säkerhet att festprissarna till vänner man har, som spenderade lördagkvällen ute, kommer in och äter, den ena slitnare än den andra.

Igår blev det singstar hos Jess med några maxtjejer sen vidare till ett fullt Bolanche. Och tjejor om ni undrar vart jag tog vägen när det vankades mat så sprang jag in i Chrille utanför Centrum Grillen, sa hej till honom innan jag hoppade i bilen och åkte hem.

Noll energi efter jobbet, lite halvtrött i humöret, hamnade i soffan och var jäkla svårt att ta sig upp för att fixa mat och gå ut med Wilgot, och det är fasiken illa när man inte ens orkar gå och lägga sig utan drar ut på tiden i soffan.
Men nu får det vara nog. Imorgon väntar ett tvättberg som ska bestigas.

//


Kommentarer
Postat av: M

Aha vi funderade vart du försvann;)

2009-10-19 @ 21:23:46
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0