Hur gick tanken där egentligen?

Lunchat med bästa Ullis, uppdatera oss lite om allt som rör allt. Åkte förbi Kupolen och köpte ljus och lampor och kommer därifrån med mer. Smart drag där och smygshoppa för pengar som egentligen ska sparas. Tur man ändå har en liten gräns där inne någonstans som säger stopp, för fasiken va mycket snyggt det finns! Hittade ett par riktigt nice leopardleggings men tappar huvudet och tar ett par svarta med dragkedja istället. Om jag ångrar mig? O ja.!

17-21, fyra ynka timmar ska jobbas idag. Kan ju inte säga att jag direkt längtar efter det. Ett plus är i alla fall att jag inte har hockeypasset idag. Den drömvinsten vann Zá! Om jag orkar kanske jag åker upp till Bäckan och kollar på Pontus Westergren träningen när Ullis rider, efter jobbet, men än så länge är det bara en avlägsen tanke.

Trevligt fredagsmys alla!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0