Ledig dag=städ- och tvättdag

Precis så kul dag har jag idag. Ägnar min lediga dag åt nödvädigt göra. Men det går segt, tvätten sköter sig förvisso själv, men städningen har jag fortfarande inte kommit igång med. Halkar in på den ena bloggsidan efter den andra, pratar med Fredrik och hänger på facebook. Snart ska jag ta tag i det här, men inte riktigt än.

Jag ska köpa en bok förresten! Jag, Madeleine Maria Olsson ska köpa en BOK! Elsas Mode av Sofie Fahrman. Blir min andra bok jag kan räkna ni i min samling. Den första är David Beckham´s självbiograf på engelska som jag fått av syster när hon var i London för massa år sen, men som just nu befinner sig i Göteborg hos C.

Natthelg väntar imorgon. Jag är riktigt bitter över det, faktiskt. Halloween jobb i år igen. Jag missar Marias Halloweenfest som det pratas non stop om på jobbet, sen missar jag Anna´s stora Halloween tillställning i Mora. Sen har jag räknat, och jag är 99,99% säker på att jag ränkat rätt, så jobbar jag juldagarna i år igen. Tänkte att efter 3 år frivilligt juljobb så kanske turen var på min sida och jag inte fick det i år igen. Men ikke. Nog om bitterhet nu, tvättstugan kallar och sen jäklar ska jag städa!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0