Three words.

Jag är trött, less och sliten. Veckan har sju dagar, och sju dagar är precis vad jag jobbar den här veckan. Gick in på min lediga dag igår och delade en stängning med Lövet. Jag vill så gärna ha måndag nu så jag äntligen får vara helt ledig i nio dagar! Nio dagar i sol och värme och ingen som helst tanke på jobb. Underbart.
Imorgon väntar öppning och likadant på söndag. Känner redan hur det kommer ta emot och gå upp så pass tidigt hela helgen. Kroppen har sagt ifrån nu.

Varit på Backfickan en stund nu på kvällen med tjejerna. Känns som det var tusen år sedan vi hade tid att ses. Delade på Sofies tallrik med småplock och pratade ikapp lite. Mys.

Sängen nu.

Godnatt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0