1C, 1E, 1F..

..många serier blir det att hålla reda på i vinter. M i Hedemora och 1C, Fredrik i Västervik och 1E och C i Kungälv och 1F. Jag håller tummarna för dom alla tre och hoppas dom får en bra säsong.
Inte gjort många knop idag, väntar på att åka och göra sista natten innan det blir GÖTEBORG imorgon och fotboll, IFK-Hammarby.
Varit och handlat lite hundmat till Wilgot, packat alla kläder till Egypten, bara småplock kvar som inte kan läggas ner än och läst om de tre ovanstående herrarna.
Varit kanonväder och är det fortfarande så hade en plan att åka och kolla när Chrille spelade match meen planen blev en annan när jag insåg att jag inte skulle få se mer än 20 minuter, därav den tidiga packningen.

Fredrik, CM. Om ni skulle ha sjukt tråkigt i kväll eller någon annan kväll. In och läs lite om mina tre muskitörer.

Måste rusa! Jobbet kallar mer än någonsin nu.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0