6.15mobildödmaxfilm

Vi börjar med att beta ur rubriken så vi får klarhet i gårdagen och dagen.

Inflyttningsfesten ägde ju rum igår hos Alex. Mycket maxare var det där, nya som gamla och utflygna. Helt okej fest, halv tolv packade vissa av oss ihop och drog istället ner till stan och Bolanche och svängde våra lurviga, kul hade vi. En mun cider slank ner, endast, men jag hade kul ändå. Det går att ha kul utan alkohol bara du har rätt sällskap runt dig. Och det hade jag.
Efter Bolanche följde CG´s med Chrille och Sofie för lite mat. Vi beställde en pizza och en stor pommes men fick, istället för pommesen, en kebabtallrik istället. Bra koll.
Vidare sen till efterpärla men gitarrkling och skönsång. Hemma igen 6.15.

Vaknade idag av mig själv, inget alarm som väsnades. Första gången på, jag vet inte hur länge, som jag har gått och lagt mig utan att behöva ställa larmet eller bli väckt av en ivrig hund som vill ut. Mycket skönt. Iväg och plocka upp Chrille för traditions söndag: Maxmat. Där emellan mobildöd, går inte att ringa eller ta emot samtal, alla nummer är borta likaså hälften av mina sms. Förbannad är bara förnamnet. Okej att mina nummer är borta, dom går att fixa igen men mina sms, mina kära sms. Jag har sms som betyder någonting för mig kvar sen många år tillbaka, sånna som inte går att radera. Men dom är borta med vinden nu! Helvetesförbannadeskit! Så nu vet ni det, har en släng av seperationsångest från sms.

Snart väntar förmodligen film med Chrille. Slumdog millionaire.
Btw, Januari artar sig. Första anhalt i landet är nästan spikat.

Nu ska jag återgå till att fixa fram nummer.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0