En kväll med idolerna

                    
Idol har tagit sin början idag. Uttagningarna rullar från stad till stad, alltså det bästa på hela programmet. Jag lider med dom som inte inser att dom verkligen inte kan sjunga, självinsikt gott folk!

Kroppen strejkar, flunsan har tagit om igen. Börjar bli tröttsamt. Har precis lagt en ansiktsmask, tänt ljus och krypit ner i soffan. Riktigt skönt.
Jag har fått ett uppdrag, ett hedersuppdrag skulle jag vilja säga. Jag ska åka till Djura någon dag, jag vill imorgon, och mysa med världens bästa kille. Min Poco, som i och för sig, inte varit min på över ett år utan Louise´s men den killen går inte att släppa taget om. Jag ska åka dit och fixa och trixa med hans man, Louise får inte ordning på den. Haha. Can´t wait.

Januari kom upp på tapeten igår igen, det kan hända, på riktigt.
Kläderna till fotograferingen är klirrade idag. Jag och sis fick till det riktigt bra.

Sjukt pinsamt på tv nu, jag måste se det!

//

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, Idol alltså.. Jag sitter och skäms åt personerna som gör bort sig totalt! Tråkigt att du är sjuk, hoppas du blir bättre snart! Du vet väl att vi vill se resultaten från fotograferingen sen.. =)

2009-09-09 @ 17:44:18
URL: http://chiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0