Endoffjobweek

             
Familjehelg på jobbet idag, ballonger, tiger, godis..Va dit imorse och pyntade ballonger på lycktstolparna (riktigt tjusigt) sen jobba till tre. Maria va snäll och skickade hem mig tidigare, thank you!

Fotograferingen igår gick bra, halvkassa på hår och smink dock, men fotografen va duktig. Trodde det skulle vara värre och stå framför kameran och "modella" men det gick bra! Kul var det! Fyra kort fick följa med hem. Så om det ringer någon från TheStudio till er så kan det vara jag som ligger bakom det. Bara så ni vet.
Jag och Ida höll på och få krupp när vi åkte hem igår, 50 minuters bilkö ut från Stockholm. Idol kändes långt bort men vi blev bara tio minuter sena.

Om ett tag väntar inflyttningsfest hos Alex. Maxfolk på en och samma fest kan inte bli annat än urflippat, som vanligt. Haha. Jag håller mig i alla fall lugn, det är min plan. Förkylningen i kroppen gör mig inte så pigg på fest, that´s why. Spar mig till husgunget istället.

Lite Top Model nu sen Lipstick Jungel sen iväg till Alex.

Trevlig lördag!

//

Kommentarer
Postat av: Mickis

Guuuuuuuuuud vilket snyggt kort Mädi.. :D

2009-09-12 @ 17:26:10
URL: http://missmickis.blogg.se/
Postat av: M

verkligen toksnyggt!!!:-) ses om en stund!

2009-09-12 @ 18:50:11
URL: http://lillamaary.blogg.se/
Postat av: elin

det blev ju jättebra sis!! det kortet måste du vara nöjd med....

2009-09-12 @ 19:26:50
Postat av: thilda

snygg kort ju!!

2009-09-17 @ 17:42:31
URL: http://thildasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0