komigenkomigenkomigen

Imorgon är dagen D. Sista dagen för skorna att pallra sig upp till Borlänge. På lördag vill jag ha dom, nästintill måste ha dom på fötterna annars vette tusan vad jag ska ha, känner inte alls för högklackat.

Assmöte igår med middag, trevligt och välbehövligt. Prata ihop oss och prata igenom allt som händer på jobbet. Den 21:a oktober då rasslar det till när Maccans högra händer tar tag i tacktpinnen på personalmötet!

Tröttare än tröttast hela dagen. Ska ta en dusch nu sen dra täcket över mig och hoppas att jag vaknar upp pigg imorgon, en morgondag som betyder PU-samtal, "utvecklingssamtal" med chefen på jobbet, först ut i ledet dessutom. Nervös ja, lite.

Förresten! Andreas Carlsson i den kära Idol-juryn ser förjävla bra ut!

Godnatt!

//

Kommentarer
Postat av: M

JA han ser grymt bra ut!!

2009-09-25 @ 19:06:21
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0