Rent hus!

Äntligen klar med städningen. Allt är gjort, sängkläder, dammat..you name it! Har till och med städat upp bland mina smycken. Har varit ett smärre kaos där de senaste veckorna, men beror på att jag har för mycket så är svårt att hålla ordning. Smyckesträdet är fullproppat igen, kommer jag åt det så tippar det, hände både en och två gånger under upphängningen av allt krims krams.
Slängt in alla räkningar för betalning imorgon. Blev en del, härlig månad där allt kommer tillsammans. Ett nödvändigt ont som måste göras.
Imorgon väntar handling. Min plan är att ställa klockan och åka iväg innan alla andra kommer på att de också måste handla. Tycker inte om att handla men känns bättre när man nästan är själv där. Men det är morgondagens problem, nu ska jag in i en dusch sen ner till mamma och pappa sen vidare till syster.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0