you don't really care for music, do ya?

              
Diagnos: Fortfarande opigg.
Biter ihop och kämpar på med jobbet ändå, dumt kan tyckas men nu är det så i alla fall.
Har myst med killen på bilden efter jobbet idag. PocoSabo för att vara exakt. Han är hemma i Svea igen efter lite mer än ett år i Luxemburg. Fikade med Louise nu när hon är hemma på semester, fixade manen på killen och tog mig även en liten ridtur. Lugnt och skönt, avslappnat ute i skogen i ett underbart väder. Jag har smygit mig upp igen, utan stress, krav och måsten. Allt är på mina vilkor, har jag tid ork och lust får jag när jag vill åka upp och rida. Nice. Sjukt egentligen. Säljer honom till Lux, men nu efter mer än ett år får jag rida "min" häst när jag vill utan att behöva äga honom och vara inne i det på riktigt. Jag klagar inte.

Idol har rullat in i Sveriges framsida; GÖTEBORG idag. Jag dör, sjunker genom soffan och skäms åt folks vägnar.
C borde ha varit där och visat sina skills. Kört sin egna låt, Beautiful Stranger, sinnessjukt bra. Visat vart skåpet ska stå. Jag dör lite när jag hör den låten. Så bra är den.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0