Söndag 06.09.09

                           
 
Slut på orden idag känns det som. Inte hänt så mycket under helgen, har öppnat sen i Fredags, max har blivit invaderat av barnfamiljer (extra pris på maxbox) men det har gått bra. Idag toppade vi köket, fyra kökschefer(!). Gick mer än bra. Kul att ha Elin där igen. Hon pysslade med mitt hår innan gästerna kom, först blev det en fiskbensfläta men slutade med att det blev halvt utbakad fläta från ena sidan ner på andra. Snyggt. Sjukt trött, somnade en sväng på soffan när jag kom hem, så funderar faktiskt på att möta kudden snart.
Imorgon blir det jobb igen, skulle varit ledig men ibland får man planerar om. På Fredag är jag ledig, fast ändå inte, dagen kommer bestå av fotografering nere i Stockholm så på Söndag ska jag sova! För det kommer jag inte få göra nästa vecka, börjar tidigt varje dag.
Bilden? Får vara med bara för att den, hon, är så snygg. Jag tänkte sotat på fotograferingen på Fredag..

Godnatt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0