Good times

             
Känns som att dagarna springer iväg och kan inte påstå att jag inte gillar det. Har så mycket att se fram emot inom de närmaste månaderna. Gillar det starkt.
Jobbat ett mördarpass på jobbet idag, 11.30-20. Värsta passet jag vet. Hann även fixa en fin brännblåsa på armen innan jag gick hem, duktigt.
Löning idag! Nu håller jag så gott jag kan i pengarna, bara det som verkligen behövs ska inhandlas, resten ska segla in på sparkontot. I have a mission med mina pengar nu!

Nu väntar sängen. Godnatt.

//

Kommentarer
Postat av: Linn

Verkligen jättefina kort på dig! =) Såg Poco igår, han var med och träna för Terese.. Han är sig lik! =)

2009-09-16 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0