Bik Bok

I höst kommer Bik Bok till Borlänge och Kupolen. Lite på tiden får man väl nästan tycka. Och M fortsätter spela i Hedemora. Jag behöver med andra ord inte oroa mig över att hitta någon ny som får ensamrätt på mitt hår. Kanon.

Nöta några timmar på jobbet snart sen personalmöte. Så sjukt segt att jobba nu när det är så jäkla fint väder ute och det är lungt på jobbet.

45 minuter kvar innan jag måste åka så min tanke är att jag ska hinna städa innan. En bra tanke som fasiken ska tas i bruk också. 

Förresten, välkommen Helena!  

Kommentarer
Postat av: Helena

Man tackar, känner mig lite hedrad. :)

2010-04-13 @ 10:25:05
Postat av: Sofia

Oohh Bik Bok! Mera shopping! =)

2010-04-13 @ 13:41:46
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0