Födelsedagsfirande

Julbord igår med chefsgruppen på jobbet, riktigt trevligt och sent blev det. Några av oss intog mitt vardagsrum med öl/vin/cider och spel efter julbordet. Lyckat sångspel och en klar vinst för mig, Alex, Tobbe och Maria U.
Innan avslutning blev det ett långt samtal mellan oss. Riktigt givande tror jag.
I tron att få sova när de gick hem, eftersom jag hade stall med Terese klockan åtta imorse, blev jag uppe ännu längre när Gustav och hans arbetskamrat tittade förbi som också var på samma julbord som oss. Lite sömn i natt med trevligt var det så det är liksom bara att bita ihop när klockan ringde efter alldeles för kort tid.

Min bästa och älskade pappa fyller år idag och det ska firas. ♥

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0