Happyface

                
                 Min fina lilla gran är äntligen klädd


Så himla glad! Jobbet gick tipp topp, när jag kom hem plingade det på dörren och där står en chaufför med ett stort paket till mig utan avsändare. Ja ni gissade rätt, jag slet upp paketet för att hitta ett kort där i med avsändarna på. Vad paketet innehöll? Massa mat! Lax i dubbeluppsättning, sill i trippeluppsättning, korvar, bröd, såser...Så nu ska jag frossa lax i mängder, resten av grejerna bidrar jag med till julbordet. Tack.

Hängt med bästa Fredrik och Matilda hela eftermiddagen/kvällen för julklappsstök så nu blir det lite mat innan sängen och sista jobbdagen imorgon innan två dagars ledighet.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gött å få mat på posten!! =)

2010-12-23 @ 10:27:35
Postat av: tobbla

vad kom maten ifrån?=)

2010-12-23 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0