Tystnad tagning

                

Setat i soffan med tända ljus och Spotify sen jag kom hem från stallet för snart fem timmar sedan. Pillat ihop fransk manikyr på naglarna och haft en ansiktsmask är enda kraftsamlingen jag har gjort.
Morgonen i stallet var jobbig, skön, tung, kall och varm. En hjälpande hand och en värmande kram säger mer än tusen ord..♥

Jag funderar på att åka och kolla på mitt köksbord som jag har bokat men fortfarande inte sett och som ska flytta in hos mig om inte alltför länge. Kan ju vara trevligt att ha sett det innan man ska betala.

Ikväll blir det julshowen Änglarnas tid med Magnus Carlsson i Grangärde, lite mysigt på Lucia trots allt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0