Jumpsuit

           
                           H&M 249:-

Som jag har väntat på att den ska komma in i lager igen. Perfekt till Mexikoresan. Klickat in på H&M´s hemsida varje dag och idag hände det, den var tillbaka! Så nu hoppas jag att min bild i huvudet med den här skapelsen blir lika bra i verkligheten.
Ledig dag idag, på ett ungefär. Jag och Lövet ska iväg och panta burkar från jobbet, låter lika tråkigt som det är, men behövligt, burkarna har tagit över förrådet ute. Den här gången vet vi dock vad som väntar oss efter att ha gjort en testrunda i höstas. I eftermiddag väntar möte och middag med passcheferna på Broken Dreams. Så min lediga dag den här veckan går i Maxandan ändå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0