Please take me away from here.

Varit hemma från Öret i fyra dagar och vill redan iväg till någonstans utom livelong. Hemma bra men borta bäst? Lite små trött och less på ungefär allt för tillfället. Känner ingen motivation till nåt.
Försökte mig på P´s köttfärssås som han lagade till oss när vi var iväg och någonting gick snett för den smakade inte riktigt som hans gjorde, fast den blev helt okej ändå. Bättre än vad min tidigare gjorde i alla fall.

Första dagpasset på jobbet gjordes idag efter mina nätter. Herresatan va konstigt det var att vara upp den tiden på dygnet, se dagsljus, äta vid normala tidpunkter. Så nu väntar jobb fram till Fredag nästa vecka innan det blir ledigt och min ring förhoppningsvis kommer hem igen.

Dejt med John Blund nu i ett försök att vänta tillbaka dygnet. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0