A song down memory lane

           
Lönehelgen i Januari 09. Lämnade allt hemma och satte mig på ett tåg med destination C och Ängelholm. Minnen.

Det går tungt nu. Noll energi kvar i kroppen, två dagar kvar på jobbet innan en fullspäckad helg tar fart. Stallet med Maria och träffa Terese, begravning för Daniel och vinkväll på s1. En blandad helg av känslor. Och jag hoppas min ring kommer hem till helgen.

Igår fylldes leggingslagret på igen. Tre nya fick hänga med hem så är uppe i 10 par nu. Love them! Bästa plagget som har uppfunnits. Även ett mintgrönt nagellack, en ring, en brosch och ett armband som ska bli ett axelsmycke, och en tröja slank med. Är det löning så är det.

7,5 vecka kvar innan jag checkar ut från Sverige. Längtar.
Och Anja! Det är OS, STÅ PÅ BENEN!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0