Derby dags!

Borlänge mot Hedemora. Jag håller tummar och tår för att M spikar igen och att Hedemora går vinnande ur striden. Mickis och Sofie blir med. Mickis är förädaren i gänget och håller på Borlänge, Sofie däremot vet jag inte, neutral tror jag.

Dagen har varit lugna gatan, hängt med Lövet på hennes äventyr på förmiddagen, lagat mat och matlådor till helgen. Lekt med tanken att städa men har inte kommit till skott på den punkten än. Borde ta tag och göra det innan hockeyn i alla fall.
Beställde en göööör snygg tröja från Nelly igår, hoppas att den är lika snygg i verkligheten också. Tanken var att jag skulle beställa hem den perfekta jumpsuiten från H&M men tji fick jag då det bara fanns L kvar, därav tröjköpet istället (tröstshopping). Jag hoppas H&M kan fixa in den på lager igen då jag VILL ha den!

Just de. MAX ägde dansgolvet igår i vanlig ordning, utan att överdriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0