Nattjobb..

Första natten av tre på jobbet är avklarad. Stängde med Jonna igår för första gången på evigheter, så jäkla kul att ha henne med igen.
Så under dessa nattdagar så händer det inte så mycket. Vaknar sent, sjunker ner i soffan med morgonrocken och inväntar jobb igen. Pillar i mig lite frukost för att i nästa andetag inta "lunch". Slö är bara förnamnet. På torsdag ska jag försöka göra något vettigt för då är jag ledig. Ner till Guldsmedjan och hålla andan för att min älskade, nya, Attling ring kan fixas. Den har fått en riktigt ful reva i sig. Gråter blod om det inte går att fixa. Så håll tummarna!

Precis pratat med Västkusten i form av C. Fy fasiken vad jag älskar göteborgska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0