New York

           
            Paloma Faith-New York.


Öppnat på jobbet idag, haft assistentmöte och hunnit med att förstört min bästa jobbskjorta. Bra där. Så nu måste jag kolla om moster kan sy in en ny efter mina mått så jag har två i alla fall.
Lånat hem mammas spikmatta idag. Sista hopp om att få någon sömn. Är nämligen inne i en period där sömn är som bortblåst. Från att ha kunnat somna direkt jag lagt mig i sängen till att det nu tar mellan tre och fyra timmar innan jag somnar. En miljard tankar rusar genom huvudet. Så får se hur det går med spikmattan.
Resa skulle ha blivit fixad idag men syster ligger i magsjuka så det får vänta några dagar.
Mat nu sen varm dusch och sist ett försök med spikmattan.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Lika för mig... Kan int heller sova. Tar år och dar att komma till ro och alla tankar som springer runt där uppe.. matt blir man..

Hoppas att mattan hjälper:)

2010-01-12 @ 21:10:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0