Slaget om Siljan

Vaknar första gången vid sju, somnar om och vaknar andra gången vid nio och inser att det inte går att sova längre. Jag har med andra ord just nu två timmar kvar innan jobbet drar igång som jag ska fördriva på något vis. Ingen aning om hur.
Idag går vi på smärtstillande, woho. Min ena fot har lagt ner, öm, varm, svullen under och gör allmänt ont när jag går på den. Mamma tjatar om att jag ska ringa vårdcentralen så att det inte är någon allvarligt. Men jag och läkare klingar inte vackert ihop så jag håller ut idag i alla fall.

Efter jobbet blir det färd mot Leksand där slaget om siljan går av stapeln. Leksand mot Mora. Självskrivna kortet Chrille blir med och den här gången även Martin och bröderna Pålshammar. Kan nog bli en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0