Tack för hjälpen!

                                           
ÄLSKADE SPIKMATTA! Har inte somnat så snabbt och avslappnat på hur länge som helst förens igår. Tack spikarna för det!

Idag har jag tagit ännu ett kliv in i vuxenvärlden. Efter en halvtimme med C i luren har jag fyllt i ett gäng papper som han har skickat och ska börja fondspara. Nu ska pengarna växa samtidigt som jag kommer fortsätta spara till mitt sparkonto som vanligt. Tur jag har C som ordnar och fixar med allt samtidigt som han har en dialekt jag ler av att höra.

Nu blir det ett besök i gamla stallet och träffa Terese. Vi ska prova klippa en av hästarna i ansiktet med min hundtrimmer. Håller tummarna för att det lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0