Tröjan och underbart hår

                

Tröjan trillade in med posten idag. Den är snygg, den är transparent, och jag gillar den. Tummen upp för Nelly som är räsersnabba med att skicka paket.
Utväxten är ett minne blått, topparna tagna och håret luktar underbart. Färg är även inhandlat som jag kan lägga i benan mellan vecka 3 då det ljusa börjar visa sig igen, och vecka 5 innan jag låter M fixa det. Ogräs till hår. Skönt slipper jag se ut som helvete i håret när utväxten gör sig påmind igen. Plus i kanten är att jag kan använda samma laddning flera gånger om. Bra där M.
Och Mickis, min färg heter 3N.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja var de inte de jag sa:) haha och tack för igår kul va de:) hehe mitt lag vann :D

2010-01-29 @ 18:51:19
URL: http://missmickis.blogg.se/
Postat av: Hanna - Haze

Jo det kan jag hålla med om, lite mer ränder:)

2010-01-29 @ 22:23:37
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: elin

vilken fin tröja... (avis)

2010-01-30 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0