5:e mars

På dagen exakt två veckor kvar till min födelsedag. 24 år är det dags att fylla. Vid 25 har jag sagt att det börjar bli dags att tänka på Göteborg på riktigt så får se hur det blir med den saken.

Klockan är runt nio, solen lyser och himmlen är blå. Härligt väder med andra ord. Börjar tolv men är inne i någon morgonrutt där jag vaknar långt innan klockan och kan inte somna om igen. Börjar fundera om det är dags att dra ner gardinerna när det vankas sovmorgon. Började sova med dom uppe förut när det var omöjligt att ta sig upp på morgon och det funka faktiskt, så nu kanske det är dags att släppa ner dom för att ta tillvara på sovmornar.
Så har degat i soffan sen halv åtta och lyssnar lite på musik och pratat med bästa Ullis som jag inte pratat med på väldigt länge. Man tappar lätt kontakten med hästfolket när man slutat själv.

Lite frukost kanske sen är det bara två timmar kvar till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0