En svår och jobbig grej

                
Har lite småtråkigt. Uppe tidigt och var irriterad, fortfarande lite irriterad..
Natt på jobbet idag men först ass-möte vid tre, sen är det natt imorgon med sen dagpass på Fredag sen ledig helg.
Se Mickis! Min fläta. Min nya grej. Den är inte så stor som jag vill men den är här och här för att stanna. Vad tror du om löshårsclips så kan jag ha den både liten och stor?

Nu ska jag höja ljudet av en som aldrig sviker, Lasse W, längta till sommarens spelning och slänga porslin och glas som jag inte vill ha kvar längre.

Kommentarer
Postat av: M

Längtar också till sommarens Lasse!! Verkligen längtar. Ses förhoppningsvis imorrn om min lilla tjej är frisk. Kram!

2010-03-17 @ 15:02:52
URL: http://lillamaary.blogg.se/
Postat av: Mickis

Bra Madde:) Vi kan ju alltid testa och se hur de blir:)

NU blir de snart löshår för mig hehe:)

2010-03-17 @ 21:00:32
URL: http://missmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0