Smyckoman

              
               Från Glitter. 70:- respektive 139:-

Medans min ena Efva-ring är i Öret så stillade jag min ringsucktan med dessa två sköningar.
H&M-tröjan kom hem idag och får stanna. Lite småtuff med transparenta armar.
Känner att det kan vara dags att ta tag i garderobsrensningen/städningen någon dag. Nya kläderna får snart inte plats och jag behöver mer hängare.
Jag och Sofia hade en mysig eftermiddag med Johanna i Avesta igår med GOD mat och massa prat. Alltför längesen när vi bor med ett gäng mil mellan oss och alla har jobb/skola så den 15:e maj(!) har vi bokat in igen.

12-16 imorgon sen ledig helg och upp till Björbo och fira Veronica som fyller jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0