Hämnden

Har tagit helg. Lovely. Varit på bio med Lövet, Hämnden med Micke Persbrandt, riktigt bra! Ni som inte har sett den, se den! Och Persbrandt va ju inte ful i filmen om man säger så. Lövet var mer än nöjd.

Imorgon ringer klockan tidigt. Jag ska ha dejt med mitt förra liv.. En dag helt i hästens tecken. Tävling med Ullis sen återträff med alla mina underbara hästtjejer från tiden då vi alla träffades så gott som varje dag under flera års tid. Blandade känslor i magen när jag tänker på mitt liv jag har valt att gå vidare ifrån, 16 år med hästarna sätter sina spår minst sagt..

Sleep tight. ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

WE LIKE!!!

2010-10-08 @ 21:50:25
URL: http://keepyourdreamsalive.blogg.se/
Postat av: M

Oj vilken dag med massa känslor och tillbakablickar du kommer ha. Hoppas du får en underbar dag och kväll! Ja den sortens liv sätter verkligen sina spår. KRAM!

2010-10-09 @ 08:53:22
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0