Hjärtar Carin Wester

               
               

Hängt med syster och lillprinsen idag. Varit på stan, Kupolen och köpt grejer till min Halloween-outfit, och varit till Par i Hjärter och bokat tatueringstid till syster. På Onsdag är det dags, kommer bli skitsnyggt! Jag ska även passa på att fixa till konturerna på mitt ankare i samma veva.
Hittade mina nya vinterskor inne på Selected Style. Kärlek, och för halva priset (1650:-) blev det ännu mer kärlek! Koftor har jag för många(?) av så det fick bli ett par skor istället. Funka bra det med. Kappan har jag en plan med. Jag inbillar mig att den kommer prissänkas en gång till, den har redan blivit sänkt en vända, och då slår jag till! Min jacka från Dagmar blev sänkt två gånger så hoppas på samma sak med kappan..

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Sjukt snygga!

2010-10-20 @ 19:02:52
URL: http://yoohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0