Kan bli en hitt eller ren katastrof

                  
                   HochM

Ett klick senare blev den här byxdressen min. Jag hoppas och håller tummarna för att den blir så bra som min bild i huvudet är. Annars blir det tack och hejdå. Mitten av December vet jag!

Jobb idag och hela helgen fram till Måndag efter lunch. Månadsinventering på jobbet på Måndag som jag ska få börja vara med på. Efter jobbet blir det Örebro och fotboll med pappa.
Någon som vet något bra och effektivt mot trötthet, typ hälsokost liknande? Min kropp har loggat ur lite..eller ganska mycket.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ät järn!



jag käkar tre hemofer (nåt järnpreparat från apoteket) om dan. Pigg som en lärkjäkel!

2010-11-01 @ 07:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0