Ledig morgondag

Jobbat, solat och kollat när Lars Winnerbäck har klingat på sin gitarr i Pluras kök. Imorgon väntar en ledig dag vilket betyder att det är dags att andas, rensa huvudet och samla energi uppe i stallet med Terese.

Morgondagens måste: Lämna in ridskorna på byte av dragkedjor (båda är trasiga), skosnören (ena är skarvad för att hålla ihop) och en rejäl rengöring av lädret (svarta skulle jag inte kalla dom). Det var någonting jag glömde när jag slutade för 2 år sen.. Men imorgon tänkte jag ta tag i det!


Kommentarer
Postat av: Linn

och du får mer än gärna låna min häst någon gång när du är upp! ;) Vart lämnar du in skorna? Jag har också dragkedjor som skulle behöva fixas, men jag har inte riktigt tagit tag i det..

2011-02-03 @ 14:20:40
URL: http://keepyourdreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0